dimarts, 15 de març de 2011

SETMANA BLANCA IRENE

Els primers dies de  la setmana blanca va venir el meu cosí a dormir a casa dels meus avis i com que jo visc al costat sempre venia a jugar amb mi i el meu germà. Quan el meu cosí va marxar vaig anar a dormir a casa de la Mariona allà hi havia la Mireia i la Marta, una meva amiga de Casavells.
Un altre dia van venir les meves dos millors amigues la Tura i l'Alba. La Tura va portar la seva càmera de
filmar i  vam filmar per el poble.
Un dia van venir els amics del meu pare a dinar, com que jo m'avorria vaig trucar a les meves amigues de Casavells i ens vam inventar un joc molt divertit i així vam passar tota la tarda.
Alguns dies els vaig aprofitar per anar a muntar a cavall amb el meu pare.
M'ho he passat molt bé aquesta setmana blanca.     

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada