dimarts, 15 de març de 2011

SETMANA BLANCA DE LA CRISTINA

Durant aquests  dies de la setmana blanca el primer dia vaig anar a una competició de patinatge a Mont-ras i vaig quedar 2na classificada. Els altres dies he anat a jugar amb les meves amigues. També vaig anar uns dies d'aquesta setmana a patinatge a La Bisbal d'Empordà. Els matins dels dilluns, dimarts, dimecres,dijous i di-
vendres jugava amb el meu germà Sergi o sinó  feia els deures que m'havien posat per fer durant la setmana
blanca. També el dissabte i el diumenge abans de tornar al col.legi vaig anar a veure el carnaval a Palamós
amb una amiga meva i a l'Escala que vaig anar amb els meus pares, el meu germà Sergi i amb el meu gosset.
M'ho vaig passar molt i molt bé, va ser la mar de divertit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada