dimarts, 8 de març de 2011

La Setmana Blanca De La Maria

Dissabte 26:
El dissabte va ser molt avorrit, perquè vam anar de viatge a Alacant i vam estar 8 hores viatjant,erem tota la família, els meus pares,el meu germà la seva dona i la seva filla de 6 mesos.Per fi vam arribar Alacant i la meva germana,el meu cunyat i els meus dos nebots ens estaven esperant.

Diumenge 27:
El diumenge jo només volia descansar però gràcies als meus nebots no ho vaig aconseguir.

Dilluns 28:
El dilluns va ser molt mogut no em vaig separar de la meva germana vam anar a comprar el menjar, a comprar roba ... i després vaig acompanyar al meu nebot de 3 anys al parc.

Dimarts 1:
El dimarts era molt semblant al dilluns però no vam anar a comprar el menjar sinó que les disfreses de tota la família. Des de el més petit fins el més gran estavem disfrasats de pallasos. Estavem molt bufons!

Dimecres 2:
El dimecres va ser divertit vaig acompanyar al meu nebot al carnaval que celebraven a la seva escola.

Dijous 3:
El dijous va ser avorrit perquè vaig tenir que cuidar al meu nebot de un any.
I a la tarda vaig estar mirant la tele.

Divendres 4:
El divendres va ser més avorrit vam tornar a casa. La sort que vam tenir va ser que només vam tardar 7 hores.

Opinió Maria:
Aquesta setmana ha sigut molt variada uns dies molts moguts uns altres avorrits però també han sigut divertits.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada